To personer foran en pult med pc på et lyst kontor.
Hjem / Artikler / Segger / Ledige stillinger / Vi søker digital alt-mulig-person med teft for markedsføring og innhold!

Vi søker digital alt-mulig-person med teft for markedsføring og innhold!

I løpet av våren/sommeren 2025 utvider vi teamet vårt i Segger med en markedsfører og innholdsprodusent. Vi ser etter en som har lyst å begi seg ut på et bredt spekter av arbeidsoppgaver i en ambisiøs start-up.

Hva er Segger? 🛠️

Segger er en ny og ambisiøs butikk som selger kvalitetsutstyr til verktøyentusiaster. Vi satser ordentlig, og har tenkt å vokse til en stor og sterk aktør innenfor det vi driver med. Med nåværende kontorer på Helsfyr i Oslo, består teamet på daglig basis per i dag av én engasjert ansatt. Vi har klare vekstmål og planlegger å utvide teamet innen kort tid, og du får sjansen til å være med fra start i en bedrift som fokuserer på kvalitet i alt vi gjør.

Hva skal du gjøre hos oss? 💻📸

Som markedsfører/innholdsprodusent i en tidlig del av vekstfasen til Segger, vil du ha varierte arbeidsoppgaver innen markedsføring og innholdsproduksjon og alt som hører med ved å drive nettbutikk. Det første året og muligvis litt til, vil stillingsbeskrivelsen din være delt mellom å være en markedsfører, innholdsprodusent, men også administrasjons- og kundeservicemedarbeider. Når vi er kommet oss over på den andre siden, etter litt armer og ben muligens, er det opp til deg å påvirke definisjonen av din videre rolle i teamet. Enten det er en tydeligere og definert rolle innen markedsføring, netthandel eller administrasjon.

Her er noen arbeidsoppgaver du kommer til å jobbe med så og si hver dag, som inngår i å være administrasjons- og kundeservicemedarbeider:

  • Følge opp kundene våre i deres handels-opplevelse med oss
  • Svare og betjene kunder på chat, e-post eller telefon
  • Koordinere vareflyt helt fra leverandør til kunde, og tilbake til oss igjen (følge opp transportører under frakt og returer, og vår tredjepartslogistikk-partner på lagerstyring, varemottak, plukk og utsending)

Oppgavene ovenfor blir fordelt mellom flere personer i teamet, og man får selvfølgelig nødvendig opplæring i alt (dette er ikke noe du behøver erfaring med fra før). Når du ikke er opptatt med dette, skal du jobbe sammen resten av teamet med å drive vekst og trafikk til nettbutikken. Du vil jobbe med markedsføring, innholdsproduksjon og netthandel på alle plan. Her er noen arbeidsoppgaver du kommer til å få bryne deg på:

  • Bidra i strategi- og planarbeidet for markedsføringen, produkt og administrasjons-prosesser
  • Være med å optimalisere plattformen og nettbutikken vår, i form av CRO (konverteringsoptimalisering), SEO (søkemotoroptimalisering) og UX-design
  • Optimalisere strategier og metoder for å øke digital trafikk, salg og rekkevidde
  • Være med å utvikle teamet og bedriftens systemer/rutiner, og effektivisere arbeidsoppgaver ved mer og mer bruk av automatiserte prosesser og AI
  • Digital markedsføring i alle digitale annonse-kanaler vi bruker
  • All form for innholdsproduksjon i video, foto, tekst, design, grafikk og kode (CSS/HTML)
  • Produsere innhold til nettbutikken vår: videoer, kampanjer, landingssider, produktinformasjon, artikler, guider, tester og mer
  • Lage innhold for sosiale medier som skiller seg ut
  • Lage nyhetsbrev som treffer og engasjerer – og som bidrar til salg
  • Utføre andre markedsføringsaktiviteter, som kan være alt fra å stå på stand på messe, til å være med og arrangere Segger-camp med kunder og leverandører

Hva kan du forvente i denne jobben? ✅

Du vil bli del av et lite, men dedikert team under stadig utvikling og som brenner for å gjøre håndverks-verktøy tilgjengelig og gøy for kundene våre. Du får kollegaer som du kan sparre med og som utfordrer deg, og du vil ha frihet til å utvikle deg innen det du synes er gøy og utfordrende. Arbeidshverdagen vil være dynamisk, og vi tror på fleksibilitet, kreativitet og frihet innenfor faste og tydelige rammer. Her er det du kan forvente hos oss:

  • Fast ansettelsesavtale i 100% stilling med fast lønn
  • Arbeidssted i Oslo, med fleksibel arbeidstid innenfor visse rammer og muligheter til hjemmekontor
  • Muligheter til avtalt overtidsarbeid ut fra eget ønske og bedriftens behov
  • Alt utstyret og programvare du trenger for å gjøre arbeidsoppgaver, som innebærer laptop (Macbook) og mobiltelefon (iPhone)
  • God veiledning i arbeidsoppgaver og oppfølging fra dag én – vi er opptatt av at du skal være trygg i arbeidsoppgavene dine
  • Utfordringer som utvikler kompetansen din og deg som person
  • Sosialt arbeids- og fagmiljø, med fokus på trivsel, utvikling og læring
  • Dra på seminarer, kurs, og andre nettverksbyggende arrangementer som utvikler kompetansen din og ditt eget nettverk
  • Ellers gode betingelser: Betalt mobilabonnoment, til sammen 4% pensjonssparing i innskuddspensjon og obligatorisk tjenestepensjon, gruppelivsforsikring, reiseforsikring og behandlingsforsikring
  • Gode vekst- og bonusmuligheter etterhvert
  • Muligheter til karriereutvikling og til å forme din egen rolle i en ny bedrift som satser

Hvem ser vi etter? 🔍

Vi ser etter en person som ikke er redd for en utfordring, og som har lyst å være med på satsningen vår. Du trenger ikke nødvendigvis en bachelor eller master for å søke. Hos oss veier viljen til å stadig tilegne deg kompetanse og erfaring mer. Kanskje du selv har testet ut egne prosjekter innen start-ups, netthandel eller markedsføring? Praktisk erfaring med faget veier for oss mer enn en utdannelse, men du trenger ikke nødvendigvis har et langt arbeidsliv bak deg. Her er det vi ser etter i vår nye ansatt:

  • Beherske norskmormålsnivå både skriftlig og muntlig, og i tillegg engelsk – du må være nøye på rettskriving, og kunne skrive klart og godt
  • Litt erfaring fra innholdsproduksjon av flere formater med en portefølje å vise til, og vilje til å bli enda bedre
  • Noe erfaring fra digital annonsering i ulike kanaler, og lysten til å fortsette å nerde innen dette
  • Kreativitet og evne til å se nye løsninger, med et digitalt blikk for å gjøre prosesser smartere og mer effektive
  • Teknisk forståelse og interesse for digitale verktøy, og enkelt kunne sette deg inn i programmer og systemer
  • Øye for godt design og forståelse for hva som både ser bra ut og fungerer godt
  • Strategisk tankesett og interesse for kommersielle mål, og synes nettsalg er motiverende
  • Strukturert og gjennomføringsevne til å ha en variert arbeidshverdag
  • Samarbeidsevner og lyst til å bygge nettverk, med evne til å diskutere faglige temaer
  • Snakkeapparatet bør være i helt ok stand, og du bør ha en slags evne til å slå på en service- og kundevennlig utstråling
  • Viljen til å dypdykke ned i den store og spennende verdenen av verktøy og håndverk
  • Vi forventer ikke at du er ekspert på verktøy, men all erfaring med verktøy og håndverk (lite og stort) er et pluss

Klar for å bli med på laget? 🦾

Send oss gjerne en god søknadstekst som forteller om deg som person, dine egenskaper og hvorfor du mener du passer inn hos oss. Sørg også for å sende en relevant og oversiktelig CV med bilde av deg selv, og evnt. en portefølje med noen kule prosjekter sammen søknaden din!

Seperator-ikon (rød bord)

Søknad, CV og portefølje sendes på e-post til daglig leder Daniel Haugen: daniel@segger.no

Søknadsfrist: 1. mai 2025 (send din søknad så fort som mulig, vi vurderer kandidater fortløpende).