Your cart is currently empty!
Vi er her for å hjelpe deg!
Hos Segger er vi alltid klare til å hjelpe deg med det du lurer på. Enten du trenger råd om valg av verktøy, hjelp med en bestilling, eller bare ønsker å slå av en prat om håndverk. Du kan enkelt nå oss via chat, e-post eller telefon. Benytt den metoden som passer deg best! Målet vårt å gjøre din opplevelse med Segger så smidig og hyggelig som mulig.
Vi svarer chat, e-post og telefon på hverdager mellom kl. 9-16, men vi prøver så godt vi kan og være tilgjengelig til andre tider også.
Følg oss gjerne der du er!
Kontaktskjema
Verktøyklubben
Få 20% rabatt på din neste ordre, bonus på alle kjøp, og en rekke andre fordeler ved å melde deg inn i Verktøyklubben! 🙌
Ofte stilte spørsmål
Kan jeg kansellere eller endre min ordre?
Du kan benytte deg av angreretten innenfor angrefristen (for gjeldende betingelser forbundet med angreretten, se våre salgsbetingelser), dersom du oppdager at du har bestilt feil eller ønsker å angre din ordre.
Om det gjelder en ordre som enda ikke er sendt ut fra vårt lager, ta kontakt med oss direkte på telefon på +47 242 00 777 eller chat med oss innenfor kundeservice sine åpningstider (man-fre, kl. 9-16) – for raskere hjelp.
Om du allerede har mottatt utsendingsbekreftelse på e-post for ordren din, er det dessverre for sent for å gjøre endringer eller kanselleringer. Da vil ordren allerede være sendt ut til vår transportør, og du må vente til du mottar ordren for å sende varene det gjelder tilbake til oss.
Kan jeg legge til en vare eller slå sammen ordre?
Vi kan dessverre ikke legge til varer på en eksisterende ordre eller slå sammen ulike ordre for sampakket levering. Vårt lager er i hovedsak helautomatisert og integrert med vår nettbutikk.
Ordren(e) det gjelder må i så fall da kanselleres og legges inn på nytt før vi sender ordren(e) det gjelder ut fra vårt lager. Dersom du allerede har mottatt utsendingsbekreftelse på e-post for ordren(e) er det dessverre for sent.
Ta kontakt med oss direkte på telefon på +47 242 00 777 eller chat med oss innenfor kundeservices sine åpningstider (man-fre, kl. 9-16) – for raskere hjelp.
Hvor lang tid tar det før jeg mottar min ordre?
Vi jobber i hovedsak med mål om at du skal motta dine ordre så fort som mulig.
For ordre med varer som er på lager tar det vanligvis 2-3 dager før du mottar din ordre, men det kan ta opptil 5 dager. Dette avhenger av om ordren er gjort på en virkedag eller ikke, pågang av ordre og eventuelle forsinkelser fra transportører.
Lageret vårt er i drift mandag til lørdag. For ordre med varer på lager gjort før kl. 10.00 på virkedager vil ordren pakkes samme virkedag og sendes ut til vår transportør. Ordre gjort etter dette tidspunktet vil pakkes og leveres til vår transportør påfølgende virkedag.
Om du har bestilt varer som er bestillingsvarer eller ikke er på lager for øyeblikket avhenger leveringstiden av hvor lang tid det tar for oss å få varene fra våre leverandører. For leveringstid på bestillingsvarer kan du se på produktsiden for den gjeldende varen, og for varer som ikke er på lager ber vi deg ta kontakt med oss for å få informasjon om når vi får varene på lager igjen fra vår leverandør.
Hva koster det for frakt?
Fraktprisen avhenger av ditt postnummer, valgt transportør og fraktmetode (hentepunkt eller hjemlevering) og størrelse og vekt på varen(e) i ordren din. Legg til dine varer i din ordre, gå til kassen og fyll ut adresseinformasjon, så vil fraktprisen for ordren vises.
Vi gir deg gratis frakt om du handler for over 1699,- kr inkl. Mva, så lenge totalvekten på varen(e) i ordren din er under 34 kg.
Kan jeg returnere min ordre?
Du kan benytte deg av angreretten innenfor angrefristen (for gjeldende betingelser forbundet med angreretten, se våre salgsbetingelser), dersom du ønsker å returnere din ordre.
Benytt returskjemaet på vår nettside for å registrere din retur, så vil gi deg informasjon om levering av returen innen kort tid.
Hvordan reklamerer jeg på en vare?
Dersom du oppdager en feil på en vare grunnet transportskader eller varen blir defekt eller ødelagt grunnet produksjonsfeil innenfor reklamasjonsfristen kan du reklamere på varen til oss.
Se våre salgsbetingelser for gjeldende betingelser forbundet med reklamasjoner.
Benytt reklamasjonsskjemaet på vår nettside for å registrere din reklamasjon, så vil vi gi deg svar innen kort tid om vi godtar reklamasjonen og hva du må gjøre med varen videre.
Kan jeg få faktura til bedrift på min ordre?
Ja, det kan du! Vi tilbyr betaling via faktura for bedrift gjennom betalingsløsningene Walley (maksimum ordrebeløp 50 000,- kr, basert på deres kredittvurdering) og Billie (maksimum ordrebeløp 1 000 000,- kr, basert på deres kredittvurdering).
Du kan velge disse alternativene om du registrerer bedriften din som kunde av ordren i kassen.
Segger AS
932951606 MVA
Postboks 30 Lilleaker
0216 Oslo
Har du lyst til å motta nyheter, guider, tips og inspirasjon?
Abonner på nyhetsbrevet vårt og få verdifullt innhold, inkludert siste nytt og unike tilbud rett inn i innboksen din.